25 grader & döden närmar sig

Halloj, grabbarna här. Vi sitter just nu hemma hos Patrik, dricker pepsi & softar. Patrik kom ju hem från sitt landställe för några timmar sen.
Jag spenderade mån-ons ute i Vaxholm, käkade gott och softa. Det var så sjukt varmt, jag låg för det mesta i solen i en hängmatta. Jag badade faktiskt 2 gånger, det var 20 grader i vattnet. Alltså alldeles för kallt för min del & även mina kompisar som kom hem från Turkiet. Dom hade haft 31 grader i havet men dom badade endå en hel del här i Sverige också. Nu är jag hemma till antingen fredag eller lördag morgon, sen kommer jag hem måndag eller söndag. Vi ska ju fira Måns 9 Augusti i Rålis, ALLA ska dit! Sen ska jag hem och packa den 10e och sen åker jag iväg den 11e, mot värmen hehe.
Utsikten på landet, havsutsikt hehehh xDPPxP  Pyte toksover i hängmattan. Ja jag är mongo, vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0