Ajaj.. Bilder uppe!

Ajaj.. Ser hur läsarna rasar, kan det bero på den keffa uppdateringen? - Ja det kan det minsann göra!
Men det ska vi bli bättre på hoppas jag!
Idag har jag bara chillat, tvättar bilen, kommit halvvägs med att sätta i elhissar i den istället för vanliga jobbiga vevhissar.. suck! Sen nu ikväll har jag ätit gott och nu chillar jag bara i min soffa! Jag lovade bilder från Gotland, och nu tänkte jag slänga upp några här under, lite gott och blandat från vår lilla resa!
Fred ut, / Simon (Videoinlägg senare)


Axel chillar                   Eld i blå lagunen          Blå lagunen
Tält i Visby                   Regnig dag i Visby       Middag i Slite
Simon, Putte & Måns     Vattenpaus                  Axel sover..
Blå lagunen                 Putte extraknäckte..      Mina party glajjer
All sömn är bra sömn    Hahah söta..                Lite RS? - Jaa
Chillar i Blå lagunen      Simon <3 Pollen          Simon & Måns i Visby
Post fick vi oxå!            Simon är mumieee       Folket!
Simon & Putte      Puttrick                Simumie             Norderstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0