Dagens Kärlekspar

Dagens Kärlekspar
Det här är dagens kärlekspar, Lovisa & Måns. Dom har inte berättat
något för oss andra typ. Men jag känner på mig att det är något speciellt
mellan dom.. Erkänn, dom passar tillsammans? Jag har gått i samma klass
som Lovisa i sjuan, åttan & nian. Och hon är en jävligt skön brud och trevlig
framför allt! Och Måns.. Han är ju Måns! Han är en tokskön grabb som
jag är skit glad att jag lärt känna! Det var lite roligt hur han fick kontakt
med Lovisa.. Det va en morgon när vi skulle ta bussen till skolan, jag klev på
bussen i barkarby station där dom flesta går av, och då hade måns suttit på
bussen redan i typ 20 min. Och Lovisa hade gått på bussen några hållplatser
innan mig. Och det första Måns säger när jag sätter mig bredvid honom var
"Kolla blondinen som går av bussen nu" jag ba "Aha.. Lovisa, henne känner
jag" Då blev han helt tyst hahaha.. Sen gav jag hnm hennes fb och nummer
och på den vägen är det! Hoppas på dom, och skulle vara kul om han tog med
henne ut någongång förfan! :D
Peace out / Simon

Kommentarer
Postat av: björkeby´s mönsterelev

känner du henne ?? hon sa ju inte ett ord i klassen? inte när jag var där iaf

2011-08-07 @ 23:29:26
Postat av: Simon

Vem är du

2011-08-07 @ 23:30:35
URL: http://dask.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med våran "mänster elev" // axel ;)

2011-08-08 @ 00:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0