Godmortermiddag

Shuuuuuuuuuuuuez alla Simon här!

Vaknade första gången runt 10.. eller blev väckt snarare, men jag va så äckligt jävla trött, så kände att jag vill sova mer, så då somnade jag om och vaknade för typ en kvart sen! Så nu mår jag bra hehe..
Idag kommer min mycket goda vän och bloggpartner Patriiiiiiiiik hem igen! De ska bli nice, för vi har inte träffats på typ en vecka (?) Det är riksknas, och nu har ju Jocke och iväg också till Göteborg.. usch, Axel har åkt tillbaka till landet, Marcus jobbar och Måns är någonstans i Europa och ska tillbaka till Sverige på fredag, Stockholm på söndag! Han saknar jag som faaaaaaaaan för det va jävligt längesen ja träffa honom närmare bestämt den 15 Juli ;/ Micke är ju borta på ett jävla konfaläger oxå och är ledare.. Så det är många pojkar som är borta nu :o
Men den 9 Augusti fyller han år - så då ska ALLA som vill komma till Rålis och supa, grilla osv för då fyller han år och då ska vi fira honom där, och alla är välkommna! Ju fler desto roligare :)

Men nu ska jag väll äta något, plocka ordning lite i mitt rum och sen vänta på att Patrik hör av sig!
Bloggar senare gullungar, btw så hade det kommit in ett till önskemål om en låt... Så fortsätt med det nu!
Freeeeeeeeeeeed!


Jag och Micke för cirkus ett år sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0