I'm back

Så sant som det är sagt, pyte1 är hemma!  Jag har ju som ni säkert vet vart på mitt landställe i Vaxholm. Firade kräftskiva & softade allmänt. Det var ju cpstört jävla väder, 30+ ena dagen sen var det ju monsunregn igår och cirkus 10- grader, men de va väll chill. 

I lördags var det som sagt kräftskiva, vi käkade riktigt god mat, drog ett par bira, någon grogg & mådde allmänt bra. Dansa till allt och alla låtar, jag känner att jag har en dold talang, dvs dansa på fyllan. Det är min grej! eller? Nejmen, de gick väll bra haha. Kvällen resulterade i några spyor, inte för min del men för andra. Dagen efter var det underbart väder som ni säkert också märkte. Jag vaknade 9-10, av att det regna. Drog igång tven och kollade Eva & Adam, somnade till den och vaknade runt 15.30 då kollade jag Manchester United - Manchester City, fotboll för er som inte fattar. Fortfarande bäst i stan är United som slog City med 3-2 efter underläge 0-2.  Sen efter det vare jävligt god mat igen, grillat kött med pommes & tzatsiki. Sen bar det av mot tven igen för att kolla Stockholms Stolthet aka. Djurgårdens IF. De börjar ju jävligt bra, underläge 0-1 efter 2 minuter men men. Matchen slutade 2-2 och det var väll helt okej för deras rikskeffa insats. Sedan var det Gone in 60 Seconds på tv & efter det Avatar, så jag hade en heldags dejt med tven kan man säga. Idag har jag rullat hemåt & är nu mera hemma. Ska tvätta och lite annat med tanke på att jag drar iväg på Torsdag igen hehe. Imorn ska vi fira Måns, vart vet jag inte riktigt men info kommer! Ni som vill komma får komma!
Tvättmaskinen kallar, aa jag är kvinna som tvättar vad? 

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0