Sajmon här!

Sho alla glada :D
Just nu sitter jag är i mina tuffa kallingar med nakna damer på!
Jag gör inte så jävla mycket, sitter mest och funderar på om man ska gå och sova så man orkar gå upp imorn/idag? För idag fyller Måns år! Och ja jävlar va det ska firas, vi ska supa hela dagen och har förberett mig ganska duktigt på det med dryck :D Vi får se vart vi tar vägen, ska regna någon timme på dagen, men på kvällen ser det lovande ut!
Idag har jag inte gjort så jävla mycket, utan jag har bara softat, städat rummet osv. Sen på kvällen drog jag ut och softade med Jocke & Camilla, även Maja kom där en stund på slutet, trevligt trevligt.
Nu ska ja ta en dusch, sen slaggish! För imorn kommer Putte hit vid typ tolv, då langar vi videoinlägg! Så ha tålamod och vänta på det!
Så pusss på er och godnatt! <3
mina förberedelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0