Shuuez

Tjo igen!
Simon här nu, jag är tillbaka! Allt är fortfaranda knas och jag tänker inte berätta varför, och det får ni leva med :)
Som ni kanske vet har ju Pytte åkt iväg nu ett par dagar till sitt landställe, så nu äre jag som kör uppdateringar och det kommer bli lättare eftersom jag nu mår lite bättre :D
Idag har jag ju varit med Camilla & Jocke i outlet och kollat lite, det va jävligt trevligt för sjukt längesen jag träffa dom! Och lite senare så kom även Maja dit! Sen drog vi hem och jag har nyss hjälpt farsan lite osv.
Nu ikväll så ska vi nog till en mycket god vän och ta det lugnt, berättar mer om det när jag kommer hem ikväll. Som nog inte lär vara så sent eftersom jag fortfarande har typ som ett utegångsförbud, med tidiga tider liksom. Suger.. menmen :)
Så vi lär höras senare ikväll! Tänkte nog kanske slänga upp lite bilder från Gotland (?) som jag lovat några gånget, men ska försöka! :)
Annars så.. ha en bra kväll allihopa! Fred ut från 175
Här langar jag även dagens låt som dunkas om
och om igen, vet dock att den är gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0