Simåååååån

Sho alla!
Rixkeff uppdatering jag vet.. Och jag ber om ursäkt, men har helt enkelt inte hunnit typ!
Igår var jag med Jocke hela dagen och vi hade fullt upp, sen på kvällen drog vi till rålis och drack med några (: Ganska soft faktiskt! Sen när jag kom hem så gjorde jag typ inte ett skit, somnade ganska snabbt fan!
Sen idag så har jag varit på Wheels på barkarbyflygfält, det är typ en bilträff, utställning osv. Brukar alltid gå på den och massa andra runt om i Sverige oxå dels för att farsan är insatt i de och dels för att det är jävligt roligt! Sen när jag kom hem drog jag och Jocke till outlet och han köpte ett par nya innedojjer till innebandyn, sen tagga vi hem till mig och softade bara :)
Och nu kom jag precis hem från pizzerian och nu ska ja ta en dusch, sen ikväll ska vi bara ut och åka runt och softa tror jag, så om ni vill treffaz, hör av er! Men ni får ha en soft kväll alla! Så hörs vi inatt eller imorn!
Fred ut!
Jag å Jockeeeeeeeeeeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0