Solhatt1

Klockan är just nu 00.35, jag sitter och lyssnar på "Chris Medina - What are words", depp? Jaråååååååååå! Nemen, jag har precis kollat på film. Gick efter det till min underbart kära säng. Simon sitter just nu framför sin data och försöker intala mig att kliva upp KLOCKAN 09.00 för att åka till honom imorgon, vi ska tydligen åka och bada. Men why not? Ni som vill följa med kan ju höra av er till nån av oss, tror vi skulle till Kallhäll(?) Det blir nog bra. Jag har ingen lust att skriva något långt inlägg men imorn, antingen mitt på dagen eller på kvällen så lägger vi ett nytt videoinlägg, only for you my lovely readers.. aa jag har bra engelska, vad!?  Nej men, jag bjuder på denna bild.... 

Simon i sina bästa dagar.
Hörs under morgondagen! / Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0