mäd majk

Hej alla två trogna läsare<3 micke här duvet! ligger återigen i sängen och myser med lite te. idag så var skolan hyfsat soft. vi började med datorkunskap som lite sådär lagom kul, menmen sen efter det så hade vi typ bara elkurser som ja tycker e sååå kul. efter skolan gick jag hem å slaggade lite och vaknar av att martin ringer å vill äta pizza. i vanliga fall hade jag inte bangat men duvet jag går på powerdiet så jag stannade hemma och åt nån vidrig jävla soppa. sen taggade jag ut och mötte han å alex och gurra och gjorde ingenting. satt å lyssnade på KAPTEN RÖD. sååå standard! nu har jag duschat och ska sova efter ett avsnitt av scrubs och en mysig te kopp. tog ner tandborsten i ett glas så jag slipper gå upp och väcka alla. imorgon är det sovmorgon till 10! booyaaah. må er alla finna frid. gud är med er!
stannasvart!/ micke<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0