eeeeey reeh!!!!

nu e jag fucking sur asså! ett martin sa att han älskade mig men han visar det aldrig:( och två! va ere för jävla fucking kuksugar horungar som jobbar på donken asså? först ända sen man va liten så hade dom raka sugrör sen för typ 7 år sen bytte dom till böjda och min kärlek till mcdonalds gick ner lite, men sen i typ våras så va blev dom raka igen och mitt liv fick en ny knuff och jag kände mig mer självsäker och lycklig som person och allting funkade, men nu... sitter i min soffa och har det bra och så skickar simon ett sms "ring fort" och jag trodde det var någon liten skitsak men så släpper han en bomb! då satt han på donken i kista och hade fått ett böjt sugrör! å ja ba vaah han ljuger den fittan men sen så sa alla i hans klass samma sak asså. jag vet inte vad som kommer och hända nu. kanske går ner mig lite i depression. kanske börjar systematiskt planera och verkställa en plan som går ut på att en efter en skjuta av de högt uppsatta i mcdonalds. tills de fattar vad som pågår. eller så skriver jag bara en redigt massa arga brev från olika adresser och under olika namn där jag påpekar att de raka är bättre. nu ska jag städa mitt rum sen laddar jag upp före och efter bilder. ni kommer bli stöört chockade looooo!
stayblack/micke<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0