En trött Simon!

Chacha bloggen!

Igår kväll var jag med Jocke, Mikaela & Emilia, vi va hemma hos Mikaela och bara chillade, snackade och kollade film. Lagomt soft och mysigt! Men lilla Mikaela var så trött så hon somnade och låg och snarkade, jättegullig haha! :D
Jag kom hem runt halv två tror jag, då satte jag på en film. Paranormal Acivity 2.. Den va väll sådär haha :D
Efter det däckade jag vid typ halv fyra :) Så nu är jag lite trött, seg och hungrig! Men det är det som söndagar är till för! Men nu ska jag nog städa mitt rum lite, sen får vi se vad som händer :)

Tänkte iaf lägga upp ett par bilder från kvällen i fredags när vi var hos Alice :)
Skriver senare!


Stayblack/ Simon




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gav mig klamydia din horunge

2011-02-01 @ 12:46:31
Postat av: S

de va ju inge vidare, med tanke på att jag aldrig haft det haha :D

2011-02-01 @ 15:34:34
URL: http://dask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0