Fredag! - Simon

ChaCha bloggen, simon hära!


Idag vaknade jag först vid åtta, men sen somnade jag om och vaknade 40 minuter innan jag började.. med tanke på att det tar typ en halvtimma för mig att komma till skolan så skulle jag aaaaaaldrig hunnit, om inte min kära pappa va hemma och kunde skjussa mig haha :D
Idag har jag en ganska skön skoldag, just nu sitter jag på min första lektion. Sen har jag lunch och sen så är det bara typ två lektioner kvar! Och micke ska komma till min skola för han ska köpa lite saker i kista sen :)
Ikväll är jag osäker på vad som händer, Ms.X kanske skulle komma till mig och sova hos mig, men hon är typ sjuk(?) så vettefan hur det blir, kanske bio med grabbarna om vi inte hittar fest :)

Men nu ska ja försöka plugga lite, vi hörs sen!

Stayblack / Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0