hej brä

shoo! micke här! sitter nu nyduschad i mitt galet äckliga rum som jag ska städa imorgon. idag så vaknade jag rätt sen för jag, martin, gurra och alex var hos calle igår och såg på film och blev kvar rätt sent. sen taggade jag till alex och så rullade vi till martin och tänkte väcka honom men för engångskull så var han redan vaken och satt och toksoftade litegrann. så vi bestämde oss för å dra å käka på daisys sen gick vi å köpte en present till pappa eftersom att hann blir 55 imorgon. aah eller om typ 20 minuter. efter deeet drog jag hem för det kom lite gäster och skulle fira baba. sen tuggaade vi till calle och såg på  solsidan. och sen en sjuuukt tung film! the blind side heter den och för er som inte sett den så gör det och ta med näsdukar för ni kommer gråta asså grooovt mycket. nu ska jag slagga. engelska prov imorrn! är taggad för det e typ aslätt och jag e tung! hörs imorrn!
stannasvart/ Micke<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0