Jag e buisness-man!

sho man! Jag har idag fukkat upp martins mamma och kista galleria. åt fett med donken och softade med folk från simon och martins klass, eftersom att jag e mobbad och går en annan skola och utbildning. sen köpte jag en ny väska. tänkte först på en haglöfs men det blev inte så för att den va mycket mindre och obekvämare än vad jag hade för mig. men då såg jag en assnygg bag. asså typ en klassisk adidas sport bag som jag köpte i stället. så där brände jag lite pengar men senare på dagen såsålde jag lite skit till en polare och så dubblade jag dom pengarna som jag hade gjort av med. buissnessman broshan! nu ska jag ut och möta martin sen lär vi väll hooka up med resten av människorna simon snackade om i videobloggen.
stayblack/ micke<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0