Mitt första inlägg/Micke

Hej breeh!
Idag började jag tidigt med ellära som första lektion. ganska kul för min lärare är så jävla spårad. nu sitter jag i min säng med datorn i knäet så där lagom bloggbruds-aktigt hemma efter en kväll med Simon och Martin. Lite lagom halvtråkig soft kväll med stört stora snöhögar och bakluckor på bilar involverat. Först ringde jag Martin och frågade om han skulle ut sen möttes vi på bussen och åkte till willys där jag köpte en redig jävel till vitamin vatten. Sen tog vi en cigg och då ringde simon så vi mötte upp honom sen satt vi ute ett tag och softade. jag kom på den briljanta iden, trodde jag, att vi skulle åka till statoil och värma oss men det visade sig vara det värsta som kunde ha sagts för kort därefter så låg jag i simons ytterst trånga bagageutrymme och led eftersom de åkte till ett annat statoil som ligger cirka 5 kilometer därifrån. så där låg jag och krampade och lyckades på något set fukka upp min axel totalt så jag låg och stönade i backluckan av smärta litegrann. sen var allting jätte segt och vi åkte hem straxt efter det. Nu ska ja duscha sen sova sen drömma om martins mamma.<3 stayblack/micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0