Argt inlägg av Axelllllllll...

...jag hatar sliddjur och dom som var här ikvläll.... hoppas ni läser detta å LÄS DEHÄRA HÖGT FÖR ER SJÄLVa : JAG HOPPAS ATT MIN EGNA MAMMA DÖR AV BRÖSTCANCER OCH ATT HENNES GRAVSTEN VÄLTER SÅ ATT AXEL KAN DANSA PÅ DEN.... HOROR
tjaaaa! patrik här Hej simon, detta går ut till dig. Vi hade trevligt tills det kom några idiottjejer här. tänk dig Eloise Wallin fast 3 gånger värre, herregud. värsta jag har vart med om. Nu ska iallafall jag och Axel skeda litegrann, vi saknar dig.. godnatt vi hörs imorn! <3

Kommentarer
Postat av: Simon

hahhaahhaaha knas! älskar er.

2011-07-30 @ 14:32:30
URL: http://dask.blogg.se/
Postat av: Anonym

idioter

2011-07-31 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0