Avgå SvFF!

Ja, det är Patrik som är här igen. Argare än någonsin i think. Ja, jag är jätte insatt i sport, mer Djurgårdare får man nog leta efter, möjligtvis min käre far som lärt mig att Djurgården är det enda laget på jorden. Jag kommer hem från Axel cirkus 20 minuter innan avspark, då jag får ett sms av mamma som lyder ; vi kollar fotbollen på Oleary's Liljeholmen, bara att komma.  Jag skyndar mig upp och byter kläder, jag blir extremt laddad då jag vet att Järnkaminerna har storsatsning och det är minst 2000 blåränder på plats. Matchen sparkas igång och Djurgården släpper in 1-0 efter cirkus 6 minuter, mycket dålig start. Sen kommer det underbara, så kallade "bangers" slängs in mot planen från kortsidan där DIF-klacken står. Sedan kommer det en till, då domaren Martin "Horunge" Hansson blåser av matchen & det återupptas inte. Jag inser direkt att matchen inte kommer återupptas och blir genast riktigt arg. 

Det kommer fram att det är en idiotskånejävel som stått ovanför DIF-klacken och kastat ner "bangers" på dem & han  åkte på rejäljt med spö. Må han vila i frid, ska dansa på hans gravjävel.  

Jag ser framemot att få läsa rapporterna om matchen & vad det blir för resultat av detta.  Uppdatering kommer senare, förhoppningsvis de närmaste dagarna.
AVGÅ SvFF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0