Dör på tåg1

tjo alla pyte här aka patrik. Jag sitter nu på tåget påväg till ort1. Dvs barkaby som även är känt för sin bajslukt hahaha. Iallafall isag har jag softar med farbror micke & saajmon. Jag har ingen aning om vad som händer ikväll men förmodligen kommer jag somna i simons säng o förhoppningsvis vakna där imorn oxå. Det är cirkus 4628 grader och jag liiiider. Jag klarar inte detta förhelvete! Sitter med "Hello, I found levels" i öronen som är en mashup av Gauffie. Den innehåller låtarna Martin Solveig - Hello , Avicii - Levels & Axwells klassiker - I Found You. En riktigt skön låt med bra drag i, perfekt att ladda inför en skön sommarkväll. Så fort jag kommer till Simon ska jag ge er lite tips på låtar som jag är perfekta att tagga med. Ni får ha det bra ikväll & drick alltför mycket alkohol. Fullast vinner? Peaaaaaaaaaace out broder! / pyyyyyyte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0