Pyte Larsson

Som sagt så är våran käre broder och vän Joacim Persson äntligen hemma igen! Jävligt kul att du är hemma igen kompis. Min dag har varit totalt händelselös. Jag vaknade runt 15.00 av att Jocke ringer mig och sedan dess har jag bara softat. Kollat en hel säsong av Sons of Anarchy. Dagens höjdpunkt var nog när jag talade med min käre inlåste vän Simon, dock fick jag mycket goda nyheter av honom, så snart ska vi nog kunna se lite glada inlägg från honom också. Imorn drar jag iväg till mitt landställe i Vaxholm tills på onsdag senast, sen är jag hemma ett par dar och sen åker jag dit igen. Fira kräftskiva och lite sådant, jag har faktiskt ganska mycket att göra nu sista dagarna innan jag drar. Jag åker nämligen iväg den 11 Augusti, vart tänker jag inte säga. Nu tänkte jag dela med mig av dagens låt och idag är det "The Streets - Dry your eyes" som gäller för mig.. 

Here we go ;

Kommentarer
Postat av: Joacim Persson

Tack bubben <3

2011-08-01 @ 01:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0