23.50

Yo bloggen!

Idag så har jag varit ledig, studiedag u know!
Men fick ingen jävla sovmorgon för det.. Nejnej utan jag va hos tandläkaren vid 8. -.-
Men sen så gick jag hem och sov till typ 12 så de va skönt!
Efter det så taggade jag och Martin och köpte cigg, sen på vägen hem gick våran buss sönder så vi gick en bra jävla bit till först mig för att hämta ett bokningsnummer, sen till barkarby för att vänta på Jocke som skulle möta oss där och ge oss lite pengar. Sen så tog vi bussen till Willys och där hämtade vi ut biljetter till Djurgårn-Gnaget den fjärde. Sen så passa vi på att käka lite där oxå (:
Efter det drog vi hemmåt, då satt jag mig och kollade på Kniven i hjärtat. Lätt sevärd serie.

Efter middagen så drog jag ut med Micke och Alex en stund och bara softade och kom hem för inte så länge sen alls.
Just nu sitter jag och lyssnar på Kapten Röd och bara chillar, ska väll ta en dusch snart och sen somna till nästa avsnitt av serien.
Imorn är det onsdag, och det betyder att jag bara har Svenska och Idrott i skolan, så slutar runt 1! Efter det ska jag möta IsabellE, så får vi se vart vi drar. Plugga ska vi nog göra iaf ^^.
Sen så är det så att jag har ett videoklipp ligger och väntar på att komma upp! Det är på min käre måns som gör en hälsning till en viss person han tänker mycket på och pratar mycket om.. Och det klipper läggs förhoppningsvis upp lite senare ikväll eller imorgon! Men vi får se :D
Om det inte kommer upp ikväll, så Godnatt påer!
Peace! / Simon
En skön vårbild ifrån helgen! Jocke, Camilla, Marcus och Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0