äy bree

chacha bloggen! nu har jag och simon just kommit hem till simon för att skeda och kolla på one tree hill. ikväll va vi hos camilla med maja och simon. de va skit dött ibörjan men sen fukkade vi rätt hårt och det blev både urinering och skitsnack på en iskall balkong. camilla om du läser detta så pissade både jag simon från din balkong (fett badass jag vet) men kvällen blev hursomhelst jävligt trevlig efter ewtt tag och det blev en del skumpa som dracks. sen skulle jag axel å simon in till stan för å käka donken och tagga på fest på karlaplan men det sket sig för dom som bjöd in oss hade dragit så vi mötte dom vid hötorget och dom berättade att anledningen till at dom hade dragit var för att det bara va brudar där så det sög ju lite för oss att vi inte kom in. sen åkte vi hem efter ett tag och träffade mina gamla vänner från sexan på tåget och ännu ett par gamla vänner på bussen och nu e vi här i simons mysiga källare och e jävligt mätta och småmysiga i kroppen så vi får se vad som händer i sänghalmen sen hihi. lägger upp videor imorrn från kvällen puss!
zztayblack/micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0