Ont i halsen och handen -.-

Chacha bloggish! Simon her!

Kom hem för en stund sen ifrån vårt lilla äventyr! Men tyvärr berättar jag inte vad vi gjorde.
Just nu har jag tjockt ont i halsen för har andats in thinner haha och ont i handen från igår när jag gjorde illa den, riktigt lyckat..
Just nu sitter jag här och bloggar, och Micke sitter i min soffa och äter chips och kollar oth :D
Ikväll vet jag inte vad som händer, det är ju söndag så det är väll lite deppmode.. Men får se om jag träffar Ms.X eller kanske rullar ut i orten :)
Lägger upp en video från igår kväll haha! Och vi i videon är inte direkt i vår bästa form.. Hehe.

Peace BitchezzZZZzzZzZZzZzzZ..



Kommentarer
Postat av: Sjödin

hahahahahhaha åååh axel fyfan va jag tycker om dig asså! Vafan simon, varför har ni inte nämnt denhär bloggen förut? Gjorde min dag verkligen! Fortsätt gärna! ^^

/love S Sjödin

2011-07-27 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0