Pizza, Djurgårn, Folk & Spya..

Chacha bloggen! Simon hääääääär

Ikväll var jag ju med Martin, Jocke och Måns och käkade pizza och kollade på 6:e kvartsfinalen mellan DIF & Luleå.. Och den slutade så jävla skönt med vinst, så nu avgörs det vilka som går vidare på söndag! Jävligt sugen på att sticka upp till Luleå då!
Efter det så drog vi ut och skulle kanske på fest i hässelby.. Men vi kom bara till statiol när vi fick reda på att AINA hade kommit dit ^^, då drog vi tillbaka och skulle möta Alice och co. Men istället kommer Johan x2, Joline, Elin, Daban och Max gåendes, så då hänkar vi på dom hem till Johan en stund, och där slutar det med att någon spyr och det tog jag hand om och sen sprejade jag ner hela huset med parfym så de skulle lukta lite bättre höhö! Lägger upp video på det ;).
Nu tänkte jag sätta på en rulle och kolla på den tills ja somnar i soffan! Skriver imorgon igen :)
Nattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, stayblackish



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0