shabba

tjo bloggen! tänker inte be om ursäkt för ngt efter som simon redan gjorde det i sitt inlägg1 just nu har vi två trogna läsare här i bloggen tror jag! respekt till er breeh! är stööört pigg och kan inte slagga för fem öre. så jag berättar om min dag istället. vaknade vid ett, studiedag duvet, sen efter det låg jag och tooksoftade ett tag i sängen me en redig frukost och bra tv-program. sen ringde alex och sa att han hade slutat så jag drog och mötte hhonom sen rullade vi till gurrk och såg på en film. efter maten ringde jag simon och vi möttes upp och tog en fruktansvärt läskig cigg. det var nämligen så att vi åkte till järvafältet och där har det setts vildsvin alldeles för många gånger för att man inte ska va paranoid när man e där. så vi började snacka om det och så hörde vi ngt, förmodligen ingenting men jag blev skiträdd och hoppade upp i simons flak på bilen och stog där. innan jag viste om det stog simon där med mig och vi höll om varran. vi bestämde oss för att dra till donken där det trots allt är färre vildsvin. sen slutade det med att vå åkte och träffade mickan och jag och simon började skojbråka när hon gick men slagsmålet övergick till en ren våldtäckt där simon ligger på mig och skriker här kommer tjickelmonstret och alal dööör av garv tills det kommer en stiligt klädd asiat och typ ba: hej. varpå jag svarar tjenare tjenare. och alla dör igen utav det såväl kända skrattet. när jag kom hem hoppade jag i duschen och tvättade mig ( kände mig så smutsig och äcklig därnere efter våld täckten) och nu ligger jag här i sängen och myser och funderar på att se på hela millenium trilogin nu inatt eftersom att jag inte kan sova.
stayblack/ micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0