städarN

Sho alla söta!
Idag har jag varit på äventyr så som micke skrev i förra inlägget, det va soft men mina tår blev is.. Efter äventyret drog jag hemmåt runt 5 och kollade sista på Djurgårn-Luleå.. Tyvärr gick det inte som jag hoppades och det i princip förstörde min kväll. Menmen, på kvällen så käkade jag och farsan lite hämtmat. Sen så började jag plocka i ordning i mitt rum, dammsuga & även damma! SÅ JÄVLA DUKTIQ!
Nu ska jag typ duscha och sen lägga mig i sängen och kolla en rulle!
Imorn är det skola igen, och det är sisådär.. Menmen!
Om jag inte bloggar imorn innan skolan gör jag det i skolaN!
Godnatt! / Simon


Med dammvippa å allt! Blir fan imponerad av mig själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0