Tjenare mannen!

Cho bloggen! Simon här direkt från skolan!

Just nu sitter jag här och har projekttid/mentortid. Men slutar när som typ :)
Då ska jag nog besöka donken och trycka en glass!
Jag hatar tisdagar, börjar tidigt och slutar sent oftast, och har två jävla matte lektioner..

För ca 10 minuter sen hände dagens händelse.. Jag och Måns är på väg till en lektion, när jag tappar min cola och den börjar rulla och spruta längs hela korridåren, springer ikapp den, tar upp den och sätter den mot munnen och fångar all dricka som sprutar ut (låte fel). Men sen när jag gör det så fastnar min hörlur i munnen och jag råkar svälja den lilla gummigrejen som sitter på den! :o

Inte kul, men sånt som händer :D Dog av garv efter iaf!

Nu ska ja skriva lite i mentorsboken iaf, sen taggiiiiiiiish!

Peace bitcheeZzZZzzZ


Me and my broe Måns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0